На допомогу вчителю та вихователю

Під музику заходять учні

Учень :

Добрий день, усім, хто в залі!

Час нестерпно йде, минає.

Ось і знов у рідній школі

 Новорічний ранок в зборі.

 Учень  :

Нас чекає гарний зал

На святковий карнавал.

Казки подих тут панує,

Диво всім нам подарує.

 

Учень  :

Більше жартів, більше сміху

 Дозволяється у нас.

Всі танцюйте, веселіться,

Бо прийшов для цього час.

 

Учень.Незабаром Рік Новий переступить наш поріг.

 Хай до нас він завітає

 З тим, що серце забажає.

Щоб приніс він нам у хату

Щастя й радості багато,

Хай здоров'я цілий міх

Принесе на наш поріг.

 

Учень.Разом ми зустрінемо новорічний день,

Будем веселитись і співать пісень.

Круг ялинки ми підем,

Дзвінко пісню заведем.

І покажем, що зима —

Це хурделиця сама.

                                        Пісня «Новий рік у нашій хаті»

Ведуча:

Казку в гості кличуть люди –

Так ведеться споконвік.

Рік, який почнеться з чуда,

Буде щедрим цілий рік.

Всі Снігуроньку чекають

І Мороза Дідуся.

Тож давайте позвемо,

Може вони з’являться.

                                             Звуть разом

Дід Мороз:

Хто про мене тут питає?

Дід Мороз роботу знає.

Я багато де вже був

 І за вас я не забув.

По всьому світу я ходив,

 Багато бачив всяких див.

Ще в вашій школі не бував,

Вас з Новим роком не вітав.

 

Снігуронька:

Ой як весело у вас,

Я рада вас зустріти:

Хай буде радісний цей час,

І з Новим роком, діти.

 

Ведуча. Дід Мороз та Снігуронька запрошують вас на музичну гру «Опа-опа,чікі-чікі»

 

Ведуча:

А хто це за вами у слід поспішає,

Доріжки сніжком кожен день посипає.

Та це до нас приїхала

Весела біла віхола.

                                     Під музику залітає Віхола,кружляє

Віхола:

Я весела віхола,

Я на свято їхала:

Саночки мальовані

Снігом напаковані,

З Снігурочкою ми сестриці.

Обидві походим із водиці.

Мабуть, в вас я зупинюсь

І з дітьми повеселюсь.

 

Віхола проводить муз. гру «Танцювальний капелюх».

Гра «Сніжки».У середину кола ставлять кошик ,кожна дитина отримує сніжок,кидають по черзі.

 

Ведуча.У нас тут справжній новорічний бал. А який же бал без Попелюшки?

                           

 Під музику зявляється Попелюшка

 

Попелюшка:

З казки прямо я до вас,

Любі друзі і подружки.

В новорічний дивний час

 Вас вітає Попелюшка.

З Новим Роком вас вітаю.

Щастя й радості бажаю

Ви чарівні і казкові,

Будьте ви завжди здорові.

 

Проводить гру «Загадковий кошик»(із завязаними очима в рукавичках з кошика дістати предмет та вгадати,що це)

 

Снігуронька:

Що це в нас гуде, шумить?

Все ламається, тріщить.

Роздивіться всі ще раз...

Глянь, дідусь, — Яга до нас.

                                      

                                       Під музику забігає Баба Яга

Баба Яга:

Бач, як їм тут веселенько,

Свято вже до них прийшло.

Нас не кличуть, бо старенькі,

Наче ми - суцільне зло.

Так уміємо ми злитись І ховатись у кущах.

Не дамо вам веселитись,

Наведемо на всіх страх.

В школі відьом нас навчали,

То ж чаклунками ми стали.

Як робили ми там шкоду,

Нам давали нагороду.

А як вмієм ми співати!

Що душа тікає в п’яти.

Наставляйте свої вуха,

Щоби нашу пісню слухать.

                                              Продовжує танцювати з метлою

 

Проводить конкурс «Гонки на метлі»(дві команди,завязати хустку на голову та проїхатися навколо ялинок на метлі)

 

Проводить руханку «Я – Банан»

 

 

Ведуча:

Ой, чудові у нас гості.

Це все радісно для всіх.

 Тільки от ялинка досі

Не світить вогників своїх.

 

Дід Мороз:

Не хвилюйтесь, допоможу.

І засяють всі вогні.

Засвітить ялинку можу

В новорічні гарні дні.

А ну, ялинка красная,

Світись вогнями ясними.

                                           Засвічується ялинка.

 

Проводить Д.М. ігри біля ялинки.

Муз.гра «Ти – готовий?»

«Ялинки бувають різними»

 

Ялинка:

Можна вже тепер сказати:

Здрастуй, новорічне свято,

Ти ступай веселим кроком,

 Ну а вас всіх з Новим Роком

 

Новий рік:

Я сьогодні рано встав,

Бо до вас я поспішав.

Я не йшов, а просто біг,

 Дуже радий, що я встиг.

Ручки, ніжки вже щемлять,

Щоки радістю горять.

Всіх зі святом я вітаю,

Щастя й радості бажаю.

Навчання хай вам удається,

Доля хай до вас сміється.

 

Проводить гру «Весела маска».Діти під музику рухаються по колу.Новий рік дістає з мішка маску тваринки і учасники рухаються ,як ця тваринка(заєць, лисичка, ведмідь, жаба,тигр)

 

 

Ведуча:Новий Рік — веселе свято!

Радості у нас багато!

Ми щасливі, як ніколи,

Сміх і радість в нас довкола.

Дід Мороз — червоний ніс

Подарунки нам приніс.

 

Дід Мороз:

Так, дарунки я ще маю,

І лиш тим я їх вручаю,

Хто загадку відгадає,

Хто знання хороші має.

Загадує загадки.

1.    На веселий наш каток з неба сіється... (сніжок).

2.     Біла ковдра стелиться, то прийшла... (метелиця)

3.     У лісі народилася, вбранням зеленим вкрилася, (ялинка).

4.     На дерева тихо ліг, весь пухнастий, білий ... (сніг).

5.     Всі співають, веселяться,

Не вгава веселий сміх.

Через те, що у нас свято.

Що за свято?...(Новий Рік).

 

Снігуронька:

Радість і спокій на душу лягли

Сум відлетів далеченько...

Потішили діда діти малі.

Та час нам, дідусю старенький

 

Дід Мороз:                         

Спершу, ніж іти мені

В далекий білий світ,

За гарні танці і пісні

 Подякувати слід.

 

Снігуронька:

Ми багато веселились,

Танцювали і співали.

Треба нам вже відїжджати,

Інших діток привітати.

Тож прийміть ви на прощання

 Наші щирі побажання:

Хай вам сонечко сміється,

І наука хай дається.

 

Дід Мороз:

Хай щастить вам, діти, всюди,

Хай ростуть з вас гарні люди.

З Новим роком!!!

 

Роздають під музику подарунки та фотографуються з дітьми

 

Снігуронька:

Молодці! Та пора нам провести старий рік. Давайте це зробимо весело і з піснею.

                                                Пісня «Новий рік»                  


  Урок «Я досліджую світ»

Тема.Осінь.Ознаки осені.

Мета: вчити учнів виявляти ознаки осені у природі; ознайомити з назвами осінніх місяців;розкрити походження назв місяців осені; розвивати логічне мислення; розширювати світогляд; формувати вміння спостерігати за погодою; виховувати почуття любові до природи.

Тип уроку: комбінований урок

Методи і методичні прийоми: словесні (бесіда з елементами розповіді), наочні (ілюстрація), практичні , «Ранкове коло» «Крісло автора»,  «Асоціативний кущ», «Незакінчене речення», робота в парах,

Обладнання: роздатковий матеріал,цеглинки Lеgo,прислів’я, пазли, мікрофон, мультимедійна презентація , осіннє листя.

 Хід уроку

I. Організаційний момент

Ранкове коло.

Вітання «Доброго ранку!Доброго дня!...»

-Я рада вас сьогодні бачити на уроці,бажаю вам натхнення,жаги до знань,дуже хочу,щоб усе в нас вийшло і передаю тепло своєї душі кожному з вас(передаємо долоньками). А тепер ,діти,поверніться до нашої гості та подаруйте посмішку та вітання «Доброго ранку!»

Всі сідають.Тимофій оголошує дату,погоду.

Куточок настрою.

-Я бачу,що настрій у вас зранку гарний.Тому починаємо урок.

-Якими ми будемо на уроці(показую букви)

У-важними

Р-розумними

О-організованими

К-кмітливими

ІІ. Повторення вивченого.

-Перш ніж перейти до нової теми,згадаємо вивчений матеріал.

Гра «Марафон».Швидке запитання-швидка відповідь.

-Що таке довкілля?

-Що таке природа?

-Природа ділиться на…

-Небо,сонце,зірки – це…

-Комахи,птахи,рослини – це…

-Людина – це…

-Телевізор,будинок,книга –це…

Гра з Legо.

Жива природа-зелена цеглинка

Нежива природа-синя

Зроблено руками людини-червона

-Оцініть свої відповіді.Якщо все було правильно – червона цеглинка,якщо щось не вийшло – синя.(діти показують)

III. Повідомлення теми уроку

-Діти,послухайте загадку і визначте тему уроку(презентація)

-Про яку пору року йдеть в загадці?

Тема нашого уроку «Осінь.Ознаки осені»(на дошці)

ІV. Мотивація навчальної діяльності.

-Як ви вважаєте,чого ми навчимося на нашому уроці?Що ми будемо робити?

·        Сьогодні на уроці ми:

·        розширимо уявлення про ознаки осені

·        ознайомимось з походженням назв осінніх місяців;

·        проаналізуємо народні прикмети про осінні місяці

-А осінні листочки,які до нас занесло вітерцем,допоможуть в кінці уроку оцінити наші старання.

V. Актуалізація знань учнів

Бесіда .

-Які ви знаєте пори року?

- Яка зараз пора року?

-Після якої пори року приходить осінь?

-Цей період від літа до зими називається осінь.

-Нам дуже пощастило в цьому році,бо осінь схожа на літо.Але ми знаємо з власного досвіду,що осінь може бути різною..Давайте доберемо слова-ознаки до слова осінь і складемо асоціативний кущ.Це буде перше завдання від красуні осені(чіпляю перший листочок на дошку «Асоціативний кущ»).

              (Діти кажуть слова ,я вивішую навколо осені)

VI. Вивчення нового матеріалу

Слово  вчителя.

-З приходом осені природа змінюється.Зміни відбуваються як у неживій  природі ,так і у живій.

Листочок «Крісло автора»

-До крісла автора запрошую Юлю.Вона розповість нам про зміни в неживій природі.

Фізкультхвилинка .

-Пора трішки розімятись та здоровячка набратись.(стають в коло)

-Ми йдемо у ліс(крокуємо).Подивіться,яка краса(покрутились). Дерева захитались(нахили) і полетіли листочки червоні,жовті , багряні, брунатні(плескаємо).А ось і грибочки(нахиляємося).Білочка стрибає з дерева на дерево збирає припаси на зиму(стрибаємо).В синьому небі видно пташок,які полетіли у вирій(махаємо руками).

-Відпочили?Дуже добре.Ця фізкультхвилинка була інформаційною.Хто був уважним,той помітив зміни у живій природі.

Називаємо «ланцюжком».

Наступний листочок «Дослідження».

-Скільки місяців має осінь?

-А чи знаєте ви їхні назви?

-Наші дослідники дослідили звідки пішли назви осінніх місяців.

Артем розповідає про вересень. (відео)

-Про жовтень розповідає Сабіна.(відео)

-Листопад (відео).

-Діти ,що ви ще дізналися про осінь з презентації?

(відповідають)

Музична руханка(відео).

VI. Узагальнення знань, умінь, навичок

Листочок «Осінні пазли».

-Дістали з конвертиків пазли,складаємо,щоб вийшов осінній пейзаж.

Покажіть,чи все у вас вийшло(жестом).

-Я хочу показати малюнки ,які виконали ви,хтось це робив сам,комусь допомогли батьки.У своїх роботах ви теж передали ознаки осені.Молодці!

Листочок «Народна мудрість»

Зібрати прислівя,прочитати та пояснити значення.

Листочок «Відгадай».Загадки (презентація).

-Діти,всі завдання,які принесла Осінь,ми виконали.

 VII. Підсумок уроку. Рефлексія.

1. Вправа «Незакінчене речення».

3. Слово вчителя.

Осінь-це золота пора року. Осінь дарує нам таку красу,яка надихає,вражає,спонукає до творчості.Тому ,діти ,треба бережно ставитися до природи,не шкодити довкіллю.І тоді людство ще багато тисячоліть буде насолоджуватися красою та дарами природи.

-Чи задоволені ви своєю роботою на уроці?Якщо так – посміхніться та поплескайте в долоні

- Чи досягли ми тих цілей,які ставили на початку уроку?

-Очікування від уроку(на дошці).

Оцінювання.Оцініть свою роботу на уроці листочками:

-якщо ви виконували всі завдання швидко,без допомоги вчителя – це червоний листочок;

-якщо ви виконували завдання,але можна ще краще працювати – жовтий;

-якщо ви відчували труднощі і потребували допомоги вчителя –це зелений листочок.

Подумайте,напишіть своє імя та почепіть на дошку.

- Я сьогодні теж задоволена вашою роботою.Дякую за співпрацю.

А від красуні Осені – повний кошик осінніх смаколиків!.

Урок закінчено!



 Перший урок

2 клас

2021-2022 н.р.

Тема: Україна починається з тебе

Очікувані результати: знають нову інформацію про Україну її багатства, державні і народні символи; вміють вести бесіду, спілкуватися з оточуючими, працювати у групі, розуміють поняття «патріот», проявляють любов і повагу до своєї Батьківщини, до батьків, до суспільства і держави.

Обладнання та матеріали: жовті та блакитні квіти, мапа «Україна», розтяжка «Україна починається з тебе»,  правила класу, картки для груп, туристична фотокарта Арабатської стрілки, відеокліп про Україну, медалі,лепбук.

 

Хід уроку

І. Організація класу.

1. Привітання

- Любі діти!  Пролетіло тепле гомінке літо і щедрий вересень першим жовтим листячком та ранковою прохолодою покликав нас до школи. За літо ви всі підросли, стали старшими на рік, гарно відпочили… Я рада вітати вас з початком нового навчального року. Бажаю кожному підкорити нові вершини знань, зустріти  надійних друзів та досягти омріяної мети!      

Сьогодні свято завітало в школу,                                                                                    Бо Перше вересня, і пролунав дзвінок.                                                                          Змужнілі, сонцем зласкані улітку                                                                                  Ми розпочнем найперший наш урок.

2. Гра «Комплімент» 

- Ви за літо засумували за своїми однокласниками, сьогодні ви прийшли до класу переповнені гарних спогадів, з нетерпінням хочете поділитися враженнями та гарними емоціями один з одним. Давайте привітаємо своїх друзів з початком нового  навчального року і пограєм у гру «Комплімент».

 

Швидко літо промайнуло, перейшли ми в __2__ клас,

Зараз кожен промовляє, хто і як змінився в нас.

(Діти говорять один одному гарні компліменти та передають один одному квітку дружби).

- Правда приємно, коли нас оточують  гарні слова та посмішки. Сподіваюсь, що протягом навчального року ви не забуватимете говорити компліменти один одному !

                   Як же хлопці підросли! А дівчатка розцвіли!

                      Всі засмаглі та здорові! До роботи вже готові?

3. Гра « Так  чи  не так,  я  чи  не  я»

                                    Питань багато маю я до вас,

 розповісти про все настав вже час.

              Давайте пограємо  у гру. Лише відповідайте правдиво:

Учим в школе! ). Обсуждение на LiveInternet - Российский Сервис  Онлайн-Дневников              •Усі  за  літо  відпочили?

              •А набралися  ви сили?

              •У школу всі  із вас хотіли?

              •А на сонці засмагли?

              •Хто улітку грався?

              •Ну, а хто  купався?

              •У  таборі хто із вас був?

              А хто  букви  всі забув?

              •Хто з вас їздив до бабусі?

              •Хто допомагав матусі?

               •Хто книжку нову прочитав?

               •А хто лише в м’яча  ганяв?…                                                           

               •Хто скучив за товаришами по класу?

               •Хто не забув, що ми –  школярики?

Школьный клипарт - Ученики, звонок, парта, глобус, школа » ДЕТсад-А школярики дуже добре знаються щодо шкільного приладдя.Перевіримо,чи не забули ви за літо назви шкільних речей.

4.Гра «Шкільне приладдя».

(показую малюнки ,діти плескають в долоньки)                                      

 

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

-Діти! Сьогодні на уроці ми поведемо розмову про найцінніше, що є у кожної   людини. А про що саме, вам підкажуть квіточки,  які лежать на ваших партах.

- Якого вони кольору ? (блакитного та жовтого).

- Чи випадково я обрала ці кольори ?  Чи доводилось вам ще десь бачити поєднання таких кольорів?   (прапор України). 

- Поєднання блакитного та жовтого кольорів є на прапорі України. Що символізують ці кольори ? ( блакить неба та пшеничні лани).

- Україна…В одному цьому слові для нас бринить чарівна , ніжна, мелодійна      музика.У цьому році наша країна святкувала ювілей.Хто з вас знає,скільки років наша Україна незалежна?

-24 серпня Україна відсвяткувала 30-річчя незалежності.Ми бажаємо нашій любій країні миру ,злагоди та процвітання.Подаруємо Україні квіточки.(вивішують на карті)

-Діти,а що знаходиться ось тут у центрі України?Так,це столиця України.

Як називається головне місто нашої держави?(вивішую назву на дошку)

 Метод «Гронування»

- Україна… Яка вона? Пропоную вам дібрати  до цього слова  такі слова ,якими ви б хотіли показати свою любов до України..

(Діти  добирають слова, що асоціюються в їхній уяві із цим словом: рідна, багата, щедра, прекрасна, співуча, люба, мила, чарівна, цінна, неповторна і записують навколо слова Україна)

ІІІ. Основна частина

Групова робота . Складання правил.

-Діти,у кожної країни є збірка законів,за якими вона живе.Як ви вважаєте,для чого люди приймають закони,придумують  правила поведінки?

-А як називається головний Закон України?(Конституція України).

- В нашому класі теж є правила.Давайте їх пригадаємо . Для чого вони нам?

-Розкрийте конвертики, вийміть частинки паперової кульки. З’єднайте їх правильно та наклейте на аркуш. Зачитайте вголос правила. (Вивішуємо усі правила на дошку…..)

- Діти, а давайте порахуємо, скільки кульок у нас є взагалі?

- А якби усі кульки об’єднати, скажіть, чи змогли б вони нас підняти в небо?

- Уявимо, що ми взялися за кульки і зараз полетимо над нашою країною - Україною. Як гадаєте, що  ми побачимо зверху?

Перегляд відеоролика https://www.youtube.com/watch?v=hgkRguImrT4

Туристична карта Арабатської стрілки.

- Чи сподобалась Вам краса України, яку ви побачили під час перегляду відео? І це ми ще бачили з вами не все.В Україні є дуже багато дивовижних місць.Нам пощастило з вами жити в унікальному місці.Як називається наше село?(Стрілкове) А чим же ми пишаємося?Чому на Арабатську стрілку їдуть люди звідусіль?

(Азовське море,озеро Сиваш,цілющі грязі,гарячі лікувальні джерела,чисте повітря,Сафарі-парк,крокодилова ферма,Рожеві озера,гліцеринове озеро).

(вчитель показує дітям туристичний путівник Арабатської стрілки)

                  Музична руханка «Перлина Україна»

 Робота з лепбуком.

Вікторина.

- Кожен патріот добре знає історію та традиції свого народу. Спробуємо свої сили та дамо відповіді на запитання вікторини.

1.    Назва нашої держави? (Україна)

2.    Державна мова України (Українська)

3.    Столиця України? (Київ)

4.    Швидкий український танок. (Гопак)

5.    Яка велика річка протікає на Україні? (Дніпро)

6.    З чим українці зустрічають гостей? ( З хлібом - сіллю)

7.    Кого називають Кобзарем країни? (Т.Г. Шевченко)

-Молодці,діти!Ви знаєте вже багато про Україну:про її минуле,про сьогодення.Наша країна для нас найкраща,найрідніша і нам усім хочеться,щоб вона квітла,багатшала,щоб люди були щасливими в Україні.

Нажаль ,Україні до сих пір доводиться виборювати свою волю та незалежність.Багато мужніх синів України поклали голови,захищаючи свою країну.Сьогодні на Сході України наші хлопці та дівчата знову несуть варту, захищають рідну землю від нападників-сусідів ціною життя.

-Вшануємо пам’ять загиблих захисників України хвилиною мовчання.

                                       (Хвилина мовчання)

Мрії про майбутнє України.

-Діти ,давайте трохи пофантазуємо.Якою б ви хотіли бачити нашу країну в недалекому майбутньому.

                                            (Розповіді дітей)

ІV. Підсумок уроку.

Вправа «Мікрофон»

- Яку країну ми дослідили? Скільки років наша країна незалежна? Яка її столиця? Які державні символи символізують нашу державу? А що ми можемо назвати народними символами? Які моря є в Україні? Які гори? Чим ще багата наша Батьківщина?

- Ось яка наша славна держава!

- Хто ми з вами, якщо живемо на цій прекрасній Україні? (українці).

- Так. І НАШ обов’язок – доглядати, піклуватися про багатства природи,

виконувати правила та обовязки,старанно вчитися.Адже Україна починається з нас…!

                    Під музику діти отримують подарунки,медальки.

Урок – знайомство з учнями 1 класу

          «Перший раз у перший клас!»

 

Мета уроку:                                                 

1.     Ознайомити першокласників  зі шкільними  буднями, дати учням уявлення про навчальний заклад.

2.     Формувати  у вихованців  зацікавленість до знань,  прагнення їх здобувати.

3.     Розвивати пам'ять, мислення, бажання креативно  працювати.

4.     Виховувати  почуття любові до школи, як до рідної домівки; вміння згуртувати класний колектив; ввести його у дружню шкільну родину.

5.     Виховувати інтерес  до книг, знань, своїх однокласників.

Обладнання:телевізор, ноутбук,картки з  малюнками, квіти для букета, предмети шкільного приладдя та іграшки,дзвоники.

 

Хід уроку

Звучитьмузика,всі заходять до зали.Сідають на свої місця.

 

І. Організаційний момент

Шановні першокласники! Вітаємо у школі!
У цій країніЗнань ви жителі ще нові.
Ми віримо у вас, бажаємо вам щиро,
Щоб ви науки всі здолали тут сміливо!
У формі гарні ви, а в ранцях — все потрібне,
І посмішки у вас засяяли чарівно.
Зробіть цей перший крок, відкрийте двері школи,
Бо учнями тепер ви бути вже готові!

Вчителька:Дорогі мої батьки та любі першокласники! Я дуже щаслива тим, що сьогодні ми з вами розпочинаємо подорожувати досить цікавою та незабутньою країною Знань. Ще зовсім нещодавно ви були дошкільнятами, усі відвідували дитячий садочок. А сьогодні ви переступили поріг школи і стали першокласниками. Перед вами відчиняються двері в чудову і неосяжну країну Знань.

-А на чому ми будемо подорожувати?Зараздізнаємось.Відгадайте загадку.

Пасажирський чи товарний,

Металевий він і гарний.

Все ховає у вагонах

І стає лиш на перонах.

-Так!Виздогадались,що ми будемо подорожувати на потязі(вивішу картинку на дошці)

(під музику діти рухаються по класу зі словами «Поїзд їде чух,чух,чух.)

Діти стають у коло.

1 зупинка «Будьмо знайомі»(на дошку)

-Перша зупинка на нашому шляху називається «Будьмо знайомі». Так як у нас сьогодні перший урок – знайомство, тож прийшов час познайомитись нам.

-Я називаю своє ім’я і кажу,чим я люблю займатись,передаючи квітку.

(по колу)

Народження нової родини

-Погляньте, діти, на цей чарівний букетик(ставлю у вазон). Чим квіточки схожі? Чим відрізняються?

-І ви, діти, зовсім, як наші квіти. Ми всі різні – маємо різний колір очей, волосся, різний зріст, голос. Але тепер у нас буде багато спільного. Нас об’єднала наша школа, наш клас. Саме в цю хвилину ми стали однією шкільною родиною. Цей букетик буде символізувати міцну дружбу нашого класу, де ви весело і дружно долатимете всі незгоди й радітимете успіхам кожного з вас.

Віднині, діти, ми одна дружна сім’я. тому жити треба у мирі й злагоді, заступатися одне за одного, дружити, ділити з усіма радість і смуток, щоб наше шкільне життя було цікаве і змістовне, насичене хорошими вчинками і цікавими подіями.

(Діти  стають у коло і беруться за руки. Говорять слова за вчителем.)

Ми усі – одна сім‘я,

 Неповторні – ти і я!

Будемо усі дружити,

В злагоді і мирі жити.

-Їдемо далі.Поїзд їде чух,чух,чух.(сідають на свої місця)

ІІ зупинка«Ти – школярик»(на дошку)

Вчителька: На цій зупинці ми перевіримо , чи справді ви стали школярами.

Ну, й щоб зараз не гаяти часу, запитати хочу усіх вас я.

А ви разом  промовляйте, «так» чи «ні»  швидко мені відповідайте.

 

Ø Чи щасливі  йшли на свято ? (Так)

Ø Лінь-дрімоту побороли? (Так)

Ø Чи готові з усіма дружити, в колективі дружно жити? (Так)

Ø Чи може зараз вам хочеться ще  подрімати? (Ні)

Ø Чи може з друзями весело пограти? (Ні)

Ø То ви прийшли до школи , щоб гарно навчатись? (Так)

Ø А невдач та труднощів ніколи не боятись? (Так)

Ø Зізнайтеся чесно, портфелі вже  придбали? (Так)

Ø А приладдя для школи усі туди поклали? (Так)

Ой, щось я вірю неохоче, перевірити вас хочу!

-Зараз перевіримо.  Ви будете вибирати серед речей,які я вам буду показувати, тільки предмети шкільного приладдя і класти їх до портфеля.

(показую картинки,а діти плескають в долоньки)

 

Вчителька: Ой, які ж ви молодці! Взяли до школи речі всі.

                      Усі уважні та кмітливі, тож будьте ви завжди такими!

-Діти,а як ви вважаєте ,хто самий головний у школі?

Сьогодні на нашому святі присутня директорка нашої школи Ковалевич Наталія Іванівна .Надаємо їй слово.

                                         (слово директору)

-Їдемо далі.Поїзд їде чух,чух,чух.

 

ІІІ зупинка «Оздоровча»(на дошку)

-Діти,ви хочете добре вчитися?Отримувати міцні знання  та гарні оцінки?

А для цього треба мати не тільки здібності,але й міцне здоровя.Тому зараз ми проведемо танцювальну хвилинку.

                                         (діти танцюють)

-Їдемо далі.

 

ІV зупинка «Загадкова»

Вчителька: Перевіримо, чи вмієте ви відгадувати загадки. Це будуть не просто загадки, а загадки про школу і шкільне приладдя. Приготувались?

Відповідамо всі разом.

           1.Як минає тепле літо, то спішать до неї діти.

Сміх і гам дзвенить довкола –

Відкриває двері … (школа)

 

1)    Буває в лінію, в клітинку,

У ньому пише кожна дитинка. (зошит)

2)    Язика не має, а всіх грамоти навчає. (книга)

 

3)    Спокою вона не знає, дітям креслить помагає.

Різні лінії, фігурки, щоб прямими вони були. (лінійка)

 

4)    Виводить букви і слова ота цікава штучка.

В руці виблискує здаля нова, гарненька… (ручка)

 

5)    Довгі пальчики кругленькі: сині, жовті, червоненькі.

На папері походили, кольори свої лишили.

Звуться палички оці – кольорові … (олівці)

 

6)    Ручки й олівці, щоб знали,

Ми кладемо у … (пенали)

 

7)    Щоб не спізнитись на урок,

Нам голос подає … (дзвінок)

 

-Які ж ви молодці!Рухаємосьдалі!Поїзд їде чух,чух,чух.

(діти сідають на місця)

 

Vзупинка – «Батьківська»

 

-А ось і наші батьки.Ядумаю,що ви всі готові бути батьками першокласників,бо це дуже важка праця:вчити букви та цифри,вчитисячитати,писати та рахувати.Багато чого забутого ви згадаєте,багато чого нового ви дізнаєтеся разом зі своїми дітьми.Так що не думайте розслаблятися,доведеться багатенько попрацювати.

-Шановні батьки! Вам потрібно з’єднати і прочитати початок і кінець фрази.

 

1.     Заходити до вчителя в школу…

2.     Не відкривати зошити і щоденник …

3.     Ніколи не робити за дітей …

4.     Сварити своїх дітей …

5.     Бути на батьківських зборах …

 

 

o   не менше двох разів на тиждень.

o   в поганому настрої.

o   домашнє завдання.

o   в крайньому випадку.

o   обов’язково.

      (батьки відповідають,а вчитель зєднуєприслів’я)

 

Вчителька:   Це були не просто красиві фрази. Це Ваша батьківська обіцянка.

 

VІ зупинка –«Посвята в першокласники!»

 

-Шановні діти та батьки!Я перевірила вашу готовність до школи.

А тепер надається слово нашим першокласникам.

 

1.Здрастуй,школо!Здрастуй рідна!Здрастуй,вчителько моя!

Дуже радісно й привітноЙде до тебе дітвора.

 

2. Будем вчитися гарненько,Бо віднині – все для нас.

Україно,ріднаненько:«Ми йдемо у 1 клас».

 

3.Щастя й радість,гарне святоУ цей день єднає нас.

Раді мами,гордітата:Ми йдемо у 1 клас!

 

4.У школу не забавами займатися іду –

Багато там цікавого в підручниках знайду.

Там ждуть мене школярики і вчителька моя.

Як вивчимо букварика.читати буду я.

 

5.Ми прийшли не лінуватись,

А всього-всього навчатись.

Ну,а пустощі ніколи

Ми не візьмемо до школи.

 

6.Ми – школярики малі,Діти рідної землі.

Ми прийшли у 1 клас,Бо науки кличуть нас.

 

7.Не хвилютесь,мама й тато,Буду знати я багато,

Я ж бо вас не підведу,В школу з радістю іду!

 

8.Стрічка у мїй косіПосміхаються усі

Бо маленька гарна паніЙде до школи на світанні.

Із румянцем на щоці ,Із букетиком в руці.

 

 

9.Друзів нових там зустрінуІ найду нові знання

Буду вчитись на відмінноБо тепер школярка я!

 

10.Ой,велике свято в насЯ пішов у 1 клас!

В мене квіти у рукахВ мене ранець на плечах.

Небо чисте глубеГарно як навколо

Осінь я чекав тебеЩоб ходить до школи!

 

11.Блузочку гарненьку нині одягла

Я вже не маленька – учениця я.

Пташечка співає сонечко сія.

В школу проводжає матінка моя.

 

12.Школа – це важлива річ.Прокидався я всю ніч.

Раз у раз питав бабусю:«Чи я в клас не запізнюся?

Де мій зошит,дебуквар?Я вже учень,я – школяр!»

 

13.Вчора я була маленькаОдягала мене ненька.

А сьогодні в 1 класЙду сміливо перший раз.

Мама й тату не сумуйте,І не плачте, а жартуйте.

Ваші діти підрослиІ до школи вже пішли.

 

-Тепер  вас можна вважати справжніми школярами. Саме час виконати завдання: розпочинати обряд посвяти вшколярі.

 - Увага! Увага! Прошу всіх першокласників дати урочисту обіцянку бути працьовитими і старанними, Після кожної строфи обіцянки Ви маєте дружно відповісти: «Обіцяємо!»

Вчителька: Законів і правил існує багато.Все неможливо запам’ятати.

А ось ці правила простіМають виконувати всі.

Перше правило – учитись.

Обіцяєте?

Учні: обіцяємо!

Друге правило – трудитись.

Обіцяєте?

Бути чесним і правдивим – третє правило у нас.

Бути другом незрадливим.

Ти – за всіх, за – тебе клас.

Обіцяєте?

А четверте – незвичайне,

Посміхніться всім негайно!

П’яте правило – читати,

Малювати і співати.

Гратися з товаришами

І дружити з малюками.

Шосте правило, малята,

На уроках не жувати.

Не розмовляти і не спати.

Сьоме правило говорить:

Щоб навчались ви сумлінно

І поводились відмінно.

Щоб батьки могли радіти,

Що такі в них гарні діти.

Обіцяєте?

-Тепер,діти,ви справжні учні і я хочу вам вручити посвідчення першокласника.

                            (вручення посвідчень)

Вчителька:

Я теж обіцяю:

Щоб ви могли багато знати,Буду добре вас навчати.

Нікого не ображати,

Хлопчикам і дівчаткам – Всім допомагати.

До всіх ставитись з любовю.Дбати про ваше здоровя.

 

Вчителька:(беру шкільний дзвоник)Діти,подивіться на цей дзвоник.Це головний дзвоник школи,бо він буде сповіщати вам про початок уроку та про закінченя.Про початок нового навчального року буде дзвонити перший дзвоник,а у кінці навчального року –останній.І кожен раз він буде звучати по різному:для когось радісно,для когось сумно,для деяких учнів – тривожно.

Сьогодні цей голосний дзвіночок сповіщає  вам про те, що  вже починається шкільне життя, розпочинається перший у вашому житті шкільний урок. Цей дзвоник буде супроводжувати вас ще дуже багато років.

-Увага! Право дати перший дзвоник надається нашим першокласникам!

(діти  по черзі дзвонять,потім беруть маленькі дзвіночки і під музику танцюють з ними)

Вчителька: Ось і добіг кінця наш перший урок. Ви зробили перший крок на шляху до знань – стали першокласниками. Нехай цей шлях буде для вас радісним і цікавим! Нехай наша школа стане для вас другою домівкою! Бажаю вам знайти тут вірних друзів, здобути міцні знання. Не зупиняйтеся перед труднощами, будьте наполегливими та чемними учнями. А ваші батьки будуть поряд і завжди вам допоможуть .

 

  Тема: Підсумковий урок за темою «Іменник»

Урок-гра «До іменника на гостину»
Мета: закріпити та узагальнити знання учнів про іменник,його граматичні категорії; вдосконалювати вміння розпізнавати іменники в тексті серед інших частин мови; розвивати спостережливість за мовними явищами, зв’язне мовлення,творче мислення; виховувати любов  до рідної країни та її мови
Обладнання: мультимедійна презентація,картки для індивідуальної роботи,предметні малюнки,роздатковий матеріал,смайлики
Інтерактивні технології:  «Робота в парі», «Мозковий штурм», «Мікрофон»,  «Інтелект-карта».
Тип уроку: підсумковий урок
Форма уроку: інтерактивний мультимедійний урок-гра

Хід уроку
І.Організаційний момент
Вчитель.    Добрий день!У добрий час радо я вітаю вас!
                    З  миром зустрічаю, щастя вам бажаю.
-         Сідають ті, хто народився взимку!
-         Сідають ті, хто народився весною!
-         Сідають ті, хто народився в літню спеку!
-         Сідають ті, хто народився осінньою дниною!

 ІІ.Оголошення теми уроку.  Актуалізація опорних знань
1.Перевірка псих.настрою.
-Перед вами лежать смайлики настрою.Покажіть,з яким настроєм ви пришли на урок(підімають смайлики).
2.Оголошення теми уроку.
Вчитель. Настрій у вас гарний і це добре,бо сьогодні ми йдемо у гості до нашого друга – іменника,повторимо все те,що вивчили про нього та подякуємо за знання,які отримали.
3.Вправа «Очікування».
-Яки буде наш урок?
-Якими ви будете на уроці?
 Діти,ви любите ходити у гості? Перш,ніж вирушити,давайте пригадаємо правила поведінки у гостях. У вас на партах народні прислівя і приказки про гостини ,але вони розєднані. Складіть ,будь ласка, прочитайте їх та назвіть іменники.


4. Інтерактивна вправа «Мікрофон» (По рядам зачитують складені прислівя та приказки,називають іменники).
Діти.
1 ряд - Веселий гість - дому радість(назвіть іменники);
2 ряд - Гостя по одежі стрічають,а по розуму проводжають(назвіть іменники);
3 ряд - Чим хата багата,тим гостям рада(назвіть іменники).

-Тепер ми готові вирушити в путь.
Відкриваємо зошити(число,кл.робота).
5. Хвилинка каліграфії
Вчитель.
Дорогих гостей завжди зустрічають з радістю.Тому я пропоную для хвилинки каліграфії записати слово радість(записує учень на дошці).
Радість – (в Р.в.) радості (що відбувається з голосним і ?); (в Ор.в.) радістю , (в Кл. в.) радосте (де використовують іменники у кличному відмінку?)
ІІІ. Основний зміст роботи
1. Інтерактивна вправа «Мозковий штурм» (Слайди 4-8).
Вчитель.
-Поки ми в дорозі,давайте пригадаємо все,що ми знаємо про іменник.
-Яка частина мови називається іменником?(Слайд 4)
-Які іменники належать до істот,а які до неістот?(Слайд 5)
-Які іменники називаються власними,а які загальними?(Слайд 6).
-До яких родів може належати іменник?
-Як визначити рід іменника?(Слайд 7).
-Як змінюється іменник за числами?(Слайд 8).
-Як ще змнюється іменник?(за відмінками).Разом повторимо відмінки.
-Чим іменник виступає у реченні?(голов.членом-підметом,другоряд.чл.речення).
2.Робота з реченнями.
- Ми вже на місці.За звичаєм іменник зустрічає гостей з хлібом-сіллю. Запишемо речення про хліб. Ваше завдання: визначити відмінок іменника «хліб». Готові?
          Завжди люди дякують хлібові.
         Гостей зустрічають хлібом.
         Кетяги калини лежать на хлібині ( в останньому реченні підкреслити граматичну основу)
3. Гра «Знайди іменники» (Слайд 9)
Вчитель.
- Наш господар полюбляє жарти та різні ігри. Вам треба знайти іменники серед інших частин мови і записати їх.(на дошці)
Перевірка.
( Діти називають слова:край,земля,мова,багатство)
 4. Словникова робота (Слайд 10)
-Діти,що означає слово багатство?
Багатство-це матеріальні та духовні цінності. Для одних людей багатство-це гроші,красиві будинки та автомобілі. Для других-рідна земля,здоровя,сімя.

5. Творча робота (Слайд 11)
Вчитель.
-Діти,напишіть у зошити 5 слів,що називають предмети,які є багатством для вас.
Самостійна робота. Перевірка.

 6. Акровірш (Слайд 12)
Вчитель.
-Діти,прочитайте загадку-акровірш. Відгадавши її,ви дізнаєтесь,що є багатством для усіх нас,для українців.
У мене є єдина
Країна-Батьківщина.
Радію їй й бажаю
Аби цвіла, як рай.
Їй я пісень складаю,
Навіки прославляю…
А ти назви цей край…
(Україна).

7.Гра  «Моя Україна» (Слайд 13)
Вчитель.
- У вас на партах карта України і зразок ,за яким будете виконувати цю вправу:
загальна назва                                      власна
село…
місто……..
річка  ……….
море………..
гори……….
(Перевірка)
 -Як пишуться  ці іменники? Чому?
  8. Фізкультхвилинка (Слайд 15)
          Школярі всі дружно встали,
         Фізхвилинку розпочали
         Руки гарно розім’яли,
         Як Клички побоксували,
         Як Шевченко у футболі
         Забиваємо ми голи.
         Всі як Бубка пострибали,
          Як Руслана станцювали.
         І за парти посідали.
Прізвища  яких відомих українців ви почули ?А чи знаєте ви ,чим вони прославили Україну?
9.Розподільний дктант «Проціди крізь сито».
- Своїх гостей треба розважати,щоб не сумували.Іменник пропонує розподільний   диктант .
Записати слова в 3 колонки(три учні –на дошці).За допомогою яких слів можна визначити рід іменників?
Чоловічий рід                        Жіночій рід                           Середній рід
   батько                                      земля                                          добро
   олівець                                     книга                                           сонце
  соловей                                     дошка                                           відро                         

10. Гра «Істота - неістота» (Слайд 16)
Вчитель.
-Іменник пропонує вам веселу гру.Я буду показувати картинки.Якщо зображено предмет,що означає назву істоти – ви плескаєте в долоні,якщо неістоти – розводите руки.

11. Гра «Зіпсований телефон» «Слайд 18)
Вчитель.
-Пограємо у гру «Зіпсований телефон». Один учень називає іменник в однині,а другий повинен назвати цей іменник у множині. Потім другий учень називає свій  іменник в однині. Гра продовжується.

ІV. Підсумок уроку.
Інтелект-карта(складаємо разом на дошці)
Вчитель.
-Ось підійшла наша гостина до кінця. Закінчити її хочу словами народного прислівя «У гостях добре,а вдома краще». Повертаємося додому.
-Чи сподобався вам урок? Що найбільше запамяталося?
-Я хочу сказати,що ви гарно сьогодні працювали,були активними та старанними, давали правильні відповіді.А як ви оцінете свою роботу?
-Перед кожним з вас лежить драбинка зі сходами,їх 12.Позначте,будь ласка,на якій ви сходинці стоїте,на який бал ви засвоїли тему «Іменник»?
                                    (показують)
-Давайте подивимося,яким став  ваш настрій в кінці уроку? Покажіть смайлики.
                                        (показують)

-Всі сьогодні молодці. Гарно засвоїли тему «Іменник».
V. Домашнє завдання.
                   
                Сценарій родинного свята
                               «На гостини до бабусі»
Класна кімната святково прибрана вишитими рушниками, квітами, кольоровими кульками. Бабусі сидять на почесному місці . Діти в українському національному одязі під музику заходять до зали.
Вчитель
Красиво і світло у нашій світлиці,
Квіти на вікнах стоять чарівні.
Сьогодні у класі бабусине свято,
І хочеться всіх привітати мені.

Вчитель
Сьогодні у нас багато гостей: і мами , і бабусі. Думаю мами не будуть заперечувати,що на почесне місце ми запросили наших бабусь, адже це вони – двічі мами: мами наших мам і тат, також їх дітей. І до Вас, бабусі, сьогодні звертаються ваші діти і онуки.
Діти
1. Добрий день, бабусю, дорога моя!
Це для тебе сонечко лагідно сія.
І ласкою повняться рученьки твої,
Я люблю твій голос – теплий, дорогий.
2. В нім землі моєї срібні голоси
Дружби і любові, і добра й краси.
Назбираю в лісі квітів сон-трави.
Дорога бабусю, літ за 100 живи.
У моєму серці слід твоїх пісень…
І кажу:
Добридень! Добрий тобі день!
 Ведучий 1.Ти тільки вслухайся: бабуся! Бабусенька! Бабуня – солодуня! 
Яке ніжне, красиве, лагідне, пестливе й тепле слово!
Ведучий 2.- А чому?
Ведучий 1.- А тому, що бабуся – це мамина або татова мама. Отже, вона прожила на світі удвоє більше, як твоя мама чи тато. Бачила у житті удвоє більше. І ти, мабуть, удвоє дорожчий для неї, бо ти – дитина її дитини.
- Бо ти – її онучатко, дівчатко чи хлоп’ятко. Бо ти її пташенятко, ластів’ятко, козенятко, нехай іноді навіть телятко, нехай іноді поросятко.
Ведучий 2.- І коли це бабуся називала мене поросятком?
Ведучий 1.- Напевне тоді, коли ти був бруднулею!
Ведучий 2.- Згадав! Це було тоді, коли я
Заталапав чоботята.
І, щоб сховатися від тата,
- До бабусі утікав!
А вона посварить, покричить,
Поцілує та й мовчить.
І щасливий той живе,
В кого бабця люба є:
Той біди вже не зазнає,
Бо бабусенька скрізь дбає.
                                                                                   
Вчитель
-А дбає бабуся про тебе тому, що ти її дитиночка-кровиночка. Правду кажуть у народі: "Діти — це діти, а справжні діти — це онуки".
Дорогі бабусі! У своєму житті ви не часто отримували подяку, нагороду за свою роботу. І ось учнівська громада нашого класу вирішила встановити нагороду для кожної бабусі. Прийміть від онуків велике спасибі й подарунки.
(Учні вручають саморобні подарунки кожній бабусі).
Діти
1.Що те сонечко на небі,
в лузі квітка красна,
То бабуся в нашій хаті
добра все та ясна…
2.Ясне сонце світить з неба,
веселить та гріє, -
В рідній хаті при бабусі
кожен з нас радіє…
3.Без журби та у здоров’ї
жити дай Вам, Боже!
А віддячитись бабусі
Бог мені поможе.
 Вчитель:                               
Кажуть, що бабусі більше люблять онуків, ніж власних дітей. Вони з любов’ю передають їм своє уміння.
 А як багато в бабці – України
- пісень, казок і приказок народу!
Учись у бабці – вчися в України,
і хай не буде роду переводу!
                                      Українська пісня від Карпенків.
 Вчитель:
Уже став крилатим вислів: "Є баба - є і діти". Справді, бо на плечі наших бабусь-трудівниць випало, окрім усіх домашніх турбот, і виховання онучат. Нерідко бабусі замінювали нам татка й маму. Адже наші мами за щоденними турботами не мають часу відповідати на всі наші "чому". От і доводиться звертатися до бабусь. А вони - все встигають, на всі питання дають відповіді.

Я своїй бабусі пісню заспіваю,
Вона для мене сонечко й краса,
- Подібної до неї я не знаю,
Коли б зшукав всю землю й небеса.
Моя бабуся люба, гарна й мила,
Вона найкраща від усіх людей.
 І хоч вона вже трохи посивіла,
Але так щиро любить нас - дітей.

Вчитель.
А зараз, любі бабусі, ми хочемо вас про щось запитати.
                      
·                                Коли найбільше радують вас ваші онуки?
·                                Якими ви хочете бачити своїх онуків у майбутньому?

Бабуся моя дорогенька,
Матуся моєї матусі,
Присядь коло мене близенько,
Я ніжно отак пригорнуся .

Накину тобі я на плечі
Хустинку тепленьку, пухову.
Як гарно з тобою малечі.
Бабусю, завжди будь здорова!
                                                Пісня «Для бабусі»

Конкурс "Я знаю свою бабусю"
На двох каналах телебачення одночасно йдуть:
·                                концерт класичної музики,
·                                інформаційна програма,
·                                реклама,
·                                серіал.
Який канал вибере для перегляду бабуся?
Якщо в кафе бабусі запропонують на вибір одну із страв – морозиво або піццу, то що вибере бабуся?
Уяви, що твоя бабуся виграла путівку за кордон, і їй запропонують на вибір відпочинок на гірськолижному курорті або відпочинок на березі теплого моря.
Яку путівку вибере бабуся?

Ведучі:  
Люба, добра бабцю,
Ми твої внучатка,
Звертаємось до тебе,
 Щоб щастя побажати.
Хоч твоє волосся
Густо посріблилось,
Ти для нас, маленьких,
Другом залишилась.

Вчитель . Коли ви були маленькими, бабусі вам розповідали багато казок. У цій скриньці містяться речі, що нагадають їх зміст. Відгадайте, які казки у скриньці!
1. Ось риба й відірваний вовчий хвіст («Лисичка-сестричка та Сірий вовк»).
2. Уламок дзеркала. Хто в нього загляне злим стане («Снігова королева»).
3. Хоч вона і невеличка, але в ній помістилося багато лісових мешканців ( «Рукавичка»)
4.Кришталевий черевичок
5.Кошик з пиріжками
Вчитель: Ось і закінчується наше родинне свято, але не закінчується наша любов і повага до вас, дорогі бабусі, до рідного краю, до нашої Батьківщини. Хай ваш досвід, ваша мудрість ще міцніше згуртовує молоде покоління, передає знання і вміння українських національних традицій, виховує національну гордість за свою Вітчизну.
  
1.В нас сімя маленька й дуже веселенька
Бо пильнує нами завжди голова,
Що про всіх нас дбає, всіх оберігає
І для всіх знаходить теплії слова.

2.Варенички з сиром на обід готує,
Найгарнішу блузку мамі вишива
На роботу вранці татові готує,
А мені маленькій пісеньку співа.

3.І  такі бабусі є у кожній хаті,
То ж давайте всіх їх в купочку зберем
І влаштуєм бабцям найпишніше свято,
Бо без них на світі всі ми пропадем           
Всі : Бабця, бабуся, ти моя рідненька
Бабця, бабуся дорога моя.
Бабця, бабуся, ти для всіх нас ненька
Зігріва серденько доброта твоя.                                                    
Діти нагороджують бабусь медалями «Найкраща у світі бабуся"


     

    Відкриття Тижня початкових класів у школі
                                    Під музику заходять виступаючі.
1.Ось над морем тихим ранком зайнялась зоря,
А у нас сьогодні свято – свято відкриття.
2.Школа – велика дитяча країна, в ній відкривається білий нам світ.
Тут пізнає себе кожна дитина і відправляється звідси в політ.
3.Вітаєм вас у рідній початковій школі, в якій цвітуть, немов у рушнику,
Всі наші мрії, прагнення, надії, тут наша доля квітне у вінку.
4.Зібрались ми з вами на свято чудове –
Відкриваєм разом Тиждень початкової школи!
5.На нашому Тижні ніхто не буде сумувати.
Всіх молодших школярів запрошуємо участь у конкурсах брати.
6.Щоб тиждень промайнув не марно,
Працюй, виконуй все старанно!
7.Відомо усім (тут відсутні секрети) –
В школі  різні вивчають предмети.
Наук у нас різних вивчають багато.
В казковий світ нас покличе Тиждень на свято.
8.Сузір’я талантів початкової школи
Чекає вас у цей Тиждень святковий.
9.Хто активним тиждень буде, хто встигатиме усюди,
Хто завдання всі розв’яже і знання міцні покаже,
Того через тиждень будемо вітати і нагороди роздавати!
10.Я – веселий Буратіно, маю довгий ніс.
Мене кожен добре знає! Я вам ключика приніс.
І цей ключик не простий, всім відомо, золотий!
Ключик,ключик золотий, ти нам Тиждень відкрий!
                           (Передає ключик директору школи)
                                    Слово директору школи .
 Слово голові МО учителів початкових класів:
Отже, ми розпочинаємо Веселковий Тиждень у початковій школі, який буде проходити під девізом: «Сім кольорів краси та надії. В них наші задуми, творчість і мрії.»
Кожен день Тижня –тематичний і відповідає певному кольору веселки.
-         Понеділок – червоний колір і День дружби.
-         Вівторок – жовтогарячий колір і День знань.
-         Середа – жовтий і День природи.
-         Четвер – зелений і День рідного краю.
-         П’ятниця – блакитний і День здоров’я.
-         Понеділок – синій і День сім’ї.
-         Вівторок – фіолетовий і День творчості, а також день підведення підсумків і нагородження учасників.
На протязі Тижня з вами будуть герої улюблених  мультиків, казок, які ніколи не нудьгують, полюбляють сміх і веселощі.Підтримувати вас і брати активну участь разом з вами будуть ваші батьки і ваші старші друзі. А супроводжувати вас по Веселковому Тижню будуть ваші вчителі: Лілія Вікторівна, Альона Олександрівна, Наталя Володимирівна і Катерина Романівна.  
       

Перший урок!



                                               Підготувала:Добрянська Н.В



                        Родинне свято «Мама і Весна»
Вед.Вийшла з березня весна,усміхом позначена.
І струмків дзвінких вона кличе на побачення.         
Ти слова нам принеси,птахами наспівані.Скільки сонця і краси у твоєму імені!
Вед.У кожного є своя улюблена пора року.Але особлива мить настає тоді,коли за вікном – у зеленій бруньці,у гарячому промінчику – вгадуються перші кроки Весни, улюбленої пори року,яка навіює особливу радість…
Ювілей школи   !                          

Лунає дзвоник  виходять    ведучі
                           Під  музику

Что происходит сегодня?

У нас юбилей.

В зале  видны дорогие, любимые лица.

Верится в то, что чудесное что-то случится,

Жизнь обернется к нам лучшей своей стороной.

Что же за всем этим будет?

Веселия час.


   


  
 КОМУНАЛЬНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД


Кафедра теорії й методики                                                                            дошкільної, початкової освіти та мовних комунікацій


Затверджую
Завідувач кафедри
________________Т.В.Комінарець
________________ 2018


Національно-патріотичне виховання молодших школярів

Випускна робота




Виконавець роботи:                                             ___________Н.В.Добрянська
слухач курсів підвищення                                  Стрілківська ЗОШ І-ІІІ ступенів
кваліфікації учителів початкових                      Генічеського району
класів                                                                     Херсонської області
_______________2018


Перший  урок  для  2  класу
Тема:  Ми –   діти  України
Мета:  збагатити  знання  учнів  про  Батьківщину,  навчити  будувати  зв’язне  висловлювання,  міркування,  розширити,  кругозір,  розвивати  увагу,  уяву,  пам’ять;виховувати  патріотизм,  доброзичливість,  чуйність,  колективізм.
Обладнання:символіка України,прапор Євросоюзу,малюнки дітей,відео фільм «Моє село»,презентація «Талановиті односельці»,прислів’я про Україну,намистинки,портрети відомих українців .
Хід  уроку
І.  Організація  класу
         Ранок.  Сонце  в  небі  піднімається.
         Наші  діти  з  усіма  вітаються.
-         Доброго  ранку, – мовим  за  звичаєм.
Доброго  ранку  кожному  зичимо!
Доброго  дня  вам,  люди,  бажаємо!
З початком навчального року   вітаємо.                          
  Ступай в життідорогою добра
                                      (урок-свято,3 клас)
Мета:формувати переконання про те,що людина народжена для того,щоб творити добрі вчинки;розвивати емоційно-ціннісну сферу учнів,навички культури поведінки,дружні відносини з оточуючими людьми;виховувати бажання творити добро й уникати злих учинків,виховувати почуття гордості та любові до Батьківщини.                   
  Україна понад усе!
                                До Дня Гiдностi та Свободи
Мета:виховувати в учнiв патрiотичнi почуття,шанобливе ставлення до загиблих героiв,усвiдомлення духовноi едностi населення всiх регiонiв Украiни,виховання людяностiiдностi,справедливостi,толерантностi;фо-рмування в учнiв активноi життевоi позицii,громадянського самовизна- чення,прагнення до самореалiзацii в Украiнi;розвивати почуття гордостi за Украiну,ii iсторичне минуле та видатних людей

Урок искусства
(изобразительное искусство и музыка )
Тема.Зима с Весной встречается.
Цель:актуализировать знания учащихся в области живописи;развивать наблюдательность ,образное ,логическое ,пространственное мышление;формировать умение анализировать,размышлять;воспитывать любовь к изобразительному искусству и музыке.

Оборудование:репродукции картин художников,музыкальное оформление:П.И.Чайковский ,цикл «Времена года», «Песня жаворонка(Март)», «Веснянка»,карточки «Выразительные характеристики музыки»,плакат «Распевка»,рисунки детей «Пришла весна».

«Папа,мама,я-дружная семья!»
Цели :создать условия для формирования понятия значения дома и семьи в жизни человека; способствовать формированию положительных качеств,обеспечивающих успешность гармоничных и гуманных отношений в коллективе,в семье;развивать умение сравнивать ,обобщать,делать выводы;
Воспитывать у учащихся чувство уважения,внимания,сострадания,отзывчивости,чуткости к членам своей семьи,к пожилым людям.
Оборудование :выставка семейных фотографий «Моя семья»и рисунков детей,плакат «Папа,мама,я – дружная семья»,пословицы о семье,раздаточный материал для конкурсов,аудиозаписи,иллюстративный материал,грамоты

   Рiдна Херсонщина –перлина Украiни
                           Усний  журнал
Тема. Рiдна Херсонщина – перлина Украiни.
Мета:удосконалювати знання учнiв про iсторiю рiдного краю,про заповiдники Херсонщини,викликати iнтерес до вивчення минулого нашого народу,розвивати творчi здiбностi учнiв,виховувати у дiтей любов i повагу до своеi Батькiвщини.
Обладнання:проектор ,фотоiлюстративний матерiал,комп ютер,надпис «Херсонщинi – 70»,державна символiка,символи Херсонськоi областiiльм «Дивовижна Херсонщина»,виставка книг наших землякiв,карта Херсонщини та Арабатськоi Стрiлки,символiка Генiчеського району,рушник з хлiбом.  

 Урок украiнськоi мови
Тема.Тарас Григорович Шевченко-народний поет.Т.Г.Шевченко.Встала весна…
Мета:ознайомити дiтей з творчiстю Т.Г. Шевченка з його бiографiею удосконалювати навички виразного читання сприяти формуванню почуття жалю умiння спiвчувати виховувати почуття любовi до украiнськоi мови гордостi за своiх героiв.
Обладнання:портрет Т.Г.Шевченка дитячi малюнки до його творiв книжкова виставка украiнськi вiночки прислiв я про Шевченка план роботи на квiточках презентацiя Дiтям про Т.Г.Шевченка             
   
 Урок русского языка
Тема.Слова обозначающие признаки предметов продолжение
Цель:.расширять представление учащихся о словах обозначающих признаки предметов совершенствовать умение определять в речи слова-признаки и правильно употреблять их расширять словарный запас учащихся воспитывать любовь к русскому языку.
Оборудование:план урока на цветочках  льдинки с вопросами тучка с минуткой каллиграфии иллюстрации первоцветов и птиц карточки-листочки со словами .  

Урок математики
Тема .Закрепление знаний табличного умножения чисел 2-6.
Цели :.закрепить знания учащихся табличного умножения чисел 2-6 учить применять их при решении примеров и задач совершенствовать вычислительные навыки учащихся Развивать логическое мышление зрительное и слуховое восприятие произвольное внимание память и речь детей Воспитывать интерес к предмету чувство взаимовыручки 

Урок внеклассного чтения В гостях у сказки
Цели: дидактическая повторить обобщить систематизировать материал по теме:-Развивающая развивать познавательную активность учащихся Воспитательная прививать любовь к чтению 

 Фольклорно-етнографiчне свято”Обжинки”
Мета:ознайомити учнiв з украiнським народним обрядом збирання врожаю – обжинками;сприяти вiдродженню звичаiв i традицiй рiдного народу;показати красу украiнськоi мови,народноi пiснi,гри;розвивати навички виразного читання,сценiчноi культури дiтей;виховувати любов до рiдноi землi,працi на нiй;формувати цiннiсне ставлення до народних традицiй.

Выходит фея в праздничный зал:
                      "Дорогие ребятишки! Девчонки и мальчики
                   Вы спешите дружно в зал. 
                  Возле ёлки новогодней Состоится карнавал!
    
 Мета:ознайомити дiтей з багатовiковою традицiею украiнського народу - святкуванням дня Святого Миколая, розказати про доброчинні справи святого Миколая; виховати в учнів любов до ближнього, почуття доброти й милосердя; сприяти розвиткові творчих здібностей дітей, викликати бажання берегти свою національну культуру, здобувати знання із цілющого джерела народної мудрості пращурів.


Мета. Познайомити учнів з давнім народним звичаєм проводити вечорниці  та  обрядом  кусання калити.
Виховувати у учнів повагу та любов до традицій рідного народу, до української народної пісні.
Виховувати інтерес до вивчення минулого рідного краю, прагнення зберегти  народні звичаї та обряди.

Розвивати творчі  акторські здібності учнів.

Звучить веснянка”Ой,ти,весно-весниця”.Пiд музику з танцювальними рухами виходить  Жінка-мати в супроводі маленьких діточок. Вони вклоняються

Аннотация
 Одной из форм связи школы с семьей является организация помощи родителей в проведении внеклассной работы с учащимися.
         Не секрет, что  школу постоянно приходят только мамы. Данное мероприятие поможет увидеть папам их детей в школьной жизни, в детском коллективе, поможет сплотить детей и родителей.
         Как организовать праздничное мероприятие ко Дню Армии ?

         В сценарии описана подготовка и проведение семейного праздника для учащихся начальной школы и их родителей.



4-й клас
Тема: «Люби,шануй,оберiгай усе,що зветься Україна !»
 Мета: поглибити знання дітей про Україну,її історію, культуру, формувати в учнів поняття «єдність», «цілісність»; розвивати мовлення дітей, їх кругозір; виховувати  почуття патрiотизму, нацiональноi свiдомостi,любовi до рідної країни та почуття поваги до неї.


 -Уважаемые родители,дорогие ребята,гости!Поздравляю вас с первым школьным праздником,с первым уроком,с первым днем в школе!Этот день бывает у каждого человека,но бывает один единственный раз в жизни и поэтому он такой волнующий.



 Сценарий праздника 8 Марта в 3 классе
 Звучит музыка “Веселкова”.Дети исполняют танец с веночками.
 Учитель
В саду, где березки столпились гурьбой,
Подснежника глянул глазок голубой.
Сперва понемножку зеленую выставил ножку,
Потом потянулся из всех своих маленьких сил
И тихо спросил:
Ученик
«Я вижу погода тепла и ясна,
Скажите, ведь правда,

Что это весна?»


Тема: Козацькі розваги
Мета:
·       Розширити знання учнів про запорізьких козаків, їх традиції, побут, звичаї.
·        Виховувати шанобливе ставлення до запорожців, спонукати до наслідування їх кращих рис характеру: добродушності, безкорисливості, товариськості, бажання завжди прийти на допомогу. Розвивати фізичні якості дітей, спритність, кмітливість, активність.


  Герои сказок заходят в зал и начинают праздник:
 1.Всем вниманье, господа!В зал спешите вы, сюда.
Будут шутки, будет смех,веселить вас будем всех!
 2.В зал сегодня всех зовем,представление даем!
Праздник весело встречайте,никогда не унывайте                        3.В зале елочка сверкает,всех вас в гости приглашает.
На ней яркие игрушки,все сюда: друзья, подружки!
 4.Все на праздник Новый год!Подходи, честной народ.
Всех, кто весел, приглашаем,школьный праздник открываем!
 Под музыку заходят участники представления.


Великоднiй кошик
 Ведуча. 
Україна - країна смутку і краси, радості й печалі, розкішний вінок з рути і барвінку, над яким світять яскраві зорі, це історія мужнього народу, що віками боровся за волю, за щастя.

Історію свого народу можна пізнати, вивчаючи його звичаї, ті прикмети, по яких розпізнається народ. 

Немає коментарів:

Дописати коментар