Пріоритетним
завданням розбудови України як суверенної європейської держави є вироблення
стратегій розвитку її національної системи освіти і передусім шкільної.
Системне вирішення цього завдання потребує розроблення Концепції початкової
освіти, яка є основою для успішної реалізації освітньої траєкторії
людини протягом усього життя.
Успішністьнавчальної діяльності учнів великою мірою
визначається рівнем оволодіння загальнонавчальними вміннями і навичками. До їх
складу входять:
●навчально-організаційні (опанування школярами
раціональних способів організації свого навчання:посадка учня
під час письма. Положення ручки (олівця) в руці під час письма.Розташування
зошита на парті під час письма. Рух пальців під час зображення графічних
фігур.Рух кисті і передпліччя уздовж рядка в процесі виконання графічних вправ).
v
загальномовленневі
(формування
умінь висловлюватися, працювати з текстовою інформацією);
v
загальнопізнавальні
(уміння
спостерігати, розмірковувати, запам’ятовувати, відтворювати, застосовувати й
перетворювати навчальний матеріал);
v
контрольно-оцінні
(засвоєння
учнями способів перевірки та самоперевірки, оцінювання здобутих результатів).
Опис ключових змін
Орієнтовні вимоги до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи
Методичні рекомендації з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році
Методичні рекомендації з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році
ЗРАЗКИ ВЕДЕННЯ СТОРІНОК КЛАСНОГО ЖУРНАЛУ З НАВЧАЛЬНИХ ПРЕДМЕТІВ
Про ведення Класного журналу 1-4 класів
Заповнення Класного журналу 1-4 класів у 2016-2017 н.р. здійснюється вчителем згідно Інструкції щодо заповнення Класного журналу для 1-4 класів ЗНЗ, затвердженої наказом МОН України від 08.04.2015 р. № 472/26917, і Методичних рекомендацій щодо заповнення Класного журналу для 1-4 класів ЗНЗ, викладених у листі МОН України від 21.09.2015 р. № 2/2-14-1907-15, але з урахуванням Орієнтовних вимог до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи, затверджених наказом МОН України від 19.08.2016 р. № 1009 (наприклад, вербальне оцінювання учнів 2 класу (за рішенням педради), скасування виставлення оцінки за ведення зошити, зміна кількості періодичного і підсумкового контролю, вербальне оцінювання предметів «Я у світі», «Трудове навчання» та ін..).
Увага: про заповнення Класного журналу 1-4 класів йдеться у листі МОН УКраїни від 06.09.2016 № 1/9-464 "Щодо надання роз'яснень з організації нвачально-виховного процесу у початковій школі".
Методичні
рекомендації розроблено відповідно до окремих положень Інструкції щодо
заповнення Класного журналу для 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів
(далі Інструкція), затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від
08.04.2015 № 412 та зареєстрованої в
Міністерстві юстиції України 27 квітня 2015 р. за № 472/26917.
скачать Методичні рекомендації 2016-2017 навчальний рік
Додаток
до листа Міністерства
освіти і науки України
від 17.08.2016р. № 1/9-437
Початкова школа
У сучасних умовах ефективність початкової освіти
пов’язується з реалізацією компетентнісного підходу. Компетентнісні результати навчання визначено у Державному стандарті
початкової загальної освіти (2011р.), вимогах до засвоєння програмового змісту
з кожного навчального предмета (2012р.), до контролю та оцінювання навчальних
досягнень учнів (2014р.). Нині постає потреба у визначенні
резервів підвищення ефективності навчального процесу на засадах
компетентнісного підходу і розкритті механізмів їх використання у професійній
діяльності педагогів.
Немає коментарів:
Дописати коментар