Я-учитель...,я-
особистість. Ці чарівні слова змушують
зазирнути у
власне серце,
в свої думки, подумати про себе.
Краплі дощу повільно повзуть по склу та зникають у вічності. Так, неухильно плине час, і кожна
прожита хвилина – вже історія. Дощ завжди примушує мене замислитись над буттям,
озирнутись назад, переосмислити минуле. Чи не помилилась я в цьому житті? Чи є
я сьогодні тією особистістю, якою мріяла стати?
Особистість
не може не бути педагогом та навпаки. Потрібно, щоб особистість виховувала
особистість.На мій погляд, особистість - це щира, цілісна, духовно багата
людина, яка живе згідно свого покликання на основі історичних і культурних
традицій, здатна постояти за свободу, незалежність країни. Це людина, яка
зуміла виявити свої схильності, розкрити свої таланти, подолати свої недоліки і
завдяки цьому досягти успіху в житті і бути
щасливою. Мені здається, золоте правило « поводься з іншими
так, як хочеш, щоб вони поводилися з тобою» ,працює у всіх
сферах життя і допомагає не збитися з правильного шляху. Отже, для того, щоб
сформувати свою особистість, потрібно постійно розвиватися і
самовдосконалюватися, шукати те, що приносить радість, бути щирим і поважати
інших.Вчитель –
важлива людина в житті кожного. Він працює з найціннішим – особистістю. Він не тільки вчить, він допомагає, виховує,
підказує, шукає… Така доля вчителя. Бути вчителем, означає не просто знати свій
предмет, а бути обізнаним у різних сферах життя, бути відкритою, небайдужою,
люблячою людиною. Кожна дитина – це маленький всесвіт, і, правильно дібравши
ключик, можна виховати особистість. А найбільшою винагородою для вчителя є
досягнення його учнів, їх життя, і відчуття того, що ти допоміг ставленню
людини. Це прекрасно, що вчитель може бути порадником, провідником і володарем
знань.
Працюючи
вже стільки років у школі, я зрозуміла, щоб бути цікавою дітям, потрібно завжди
вчитися, постійно бути у творчому пошуку. При цьому потрібно поставити себе до
рівня учня, дуже важливо не стільки дати знання, скільки навчити добувати їх,
знаходити потрібну інформацію, зіставляти факти, розкрити матеріал з допомогою
учня, зробити так, щоб він відчував себе частинкою уроку. А це і є робота
вчителя..
Добрый день,уважаемыеколлеги,жюри.Я,Добрянская Наталья Владимировна,учитель начальных классов
Стрелковской общеобразовательной школы.Я
приглашаю вас на мастер- класс »Развитие творческих способностей
младших школьников».
Поговорим? Очем?
О разном и о прочем.
О том,что хорошо и хорошо не
очень.
Чего-то знаешь ты,а что-то мне
известно
Поговорим? Поговорим!
Вдруг будет интересно!
За окном осень…А так хочется
погреться под теплыми лучами солнца, услышать шум моря,почувствовать легкое касание крыльев бабочек. Протяните свои ладони.Пусть эти
бабочки напоминают о летних днях и ассоциируются с учениками,будущее которых в
наших руках.И от нас зависит,каким оно будет.
А какими вы хотите видеть своих
учеников?(варианты ответов)
|
|
Звучит сказочная мелодия.Появляется Добрая волшебница.
І.Организация класса.
-Здравствуйте,ребятишки:девчонки и мальчишки!
-Садитесь!
-Вы узнали меня?(ответы детей)
-А вы верите в чудеса?(да)
-И правильно делаете.Потому что в нашей жизни полно чудес.И
сегодня день такой чудесный,и гости у вас такие удивительные,и урок волшебный.
-Ребята,а каким должен быть урок?(ответы)
-Как вы думаете,что мы будем делать на этом уроке?(учить
новое,читать, рассказывать,отгадывать)(вывешиваю карточки на доске)
-Правильно,ребята!Но для того,чтобы все задуманное
получилось,мы не должны ждать чуда – а возьмем и начудим себе сами что-нибудь
чудесное.Вы мне поможете?Нам нужно запомнить волшебные слова:
|
|
Так тримати і далі.Все прекрасно.Все добре.Успіхів та удачі тобі.
ВідповістиВидалитиДякую..
ВідповістиВидалитиМолодець! Так тримати!
ВідповістиВидалити