Конкурс "Учитель року-2016"



Я-учитель...,я- особистість.  Ці чарівні  слова  змушують зазирнути у власне серце, в свої думки, подумати про себе.
Краплі дощу повільно повзуть по склу та зникають у вічності. Так, неухильно плине час, і кожна прожита хвилина – вже історія. Дощ завжди примушує мене замислитись над буттям, озирнутись назад, переосмислити минуле. Чи не помилилась я в цьому житті? Чи є я сьогодні тією особистістю, якою мріяла стати?
Особистість не може не бути педагогом та навпаки. Потрібно, щоб особистість виховувала особистість.На мій погляд, особистість - це щира, цілісна, духовно багата  людина, яка живе згідно свого покликання на основі історичних і культурних традицій, здатна постояти за свободу, незалежність країни. Це людина, яка зуміла виявити свої схильності, розкрити свої таланти, подолати свої недоліки і завдяки цьому досягти  успіху в житті і бути щасливою. Мені здається, золоте правило « поводься з іншими так, як хочеш, щоб вони поводилися з тобою» ,працює у всіх сферах життя і допомагає не збитися з правильного шляху. Отже, для того, щоб сформувати свою особистість, потрібно постійно розвиватися і самовдосконалюватися, шукати те, що приносить радість, бути щирим і поважати інших.Вчитель – важлива людина в житті кожного. Він працює з найціннішим – особистістю. Він  не тільки вчить, він допомагає, виховує, підказує, шукає… Така доля вчителя. Бути вчителем, означає не просто знати свій предмет, а бути обізнаним у різних сферах життя, бути відкритою, небайдужою, люблячою людиною. Кожна дитина – це маленький всесвіт, і, правильно дібравши ключик, можна виховати особистість. А найбільшою винагородою для вчителя є досягнення його учнів, їх життя, і відчуття того, що ти допоміг ставленню людини. Це прекрасно, що вчитель може бути порадником, провідником і володарем знань.

Працюючи вже стільки років у школі, я зрозуміла, щоб бути цікавою дітям, потрібно завжди вчитися, постійно бути у творчому пошуку. При цьому потрібно поставити себе до рівня учня, дуже важливо не стільки дати знання, скільки навчити добувати їх, знаходити потрібну інформацію, зіставляти факти, розкрити матеріал з допомогою учня, зробити так, щоб він відчував себе частинкою уроку. А це і є робота вчителя..







Добрый день,уважаемыеколлеги,жюри.Я,Добрянская Наталья Владимировна,учитель начальных классов Стрелковской общеобразовательной школы.Я приглашаю вас на мастер- класс »Развитие творческих способностей младших школьников».
Поговорим? Очем?
О разном и о прочем.
О том,что хорошо и хорошо не очень.
Чего-то знаешь ты,а что-то мне известно
Поговорим? Поговорим!                          
Вдруг будет интересно!
За окном осень…А так хочется погреться под теплыми лучами солнца, услышать шум моря,почувствовать легкое касание крыльев бабочек. Протяните свои ладони.Пусть эти бабочки напоминают о летних днях и ассоциируются с учениками,будущее которых в наших руках.И от нас зависит,каким оно будет.

А какими вы хотите видеть своих учеников?(варианты ответов)






Звучит сказочная мелодия.Появляется Добрая волшебница.
І.Организация класса.
-Здравствуйте,ребятишки:девчонки и мальчишки!
-Садитесь!
-Вы узнали меня?(ответы детей)
-А вы верите в чудеса?(да)
-И правильно делаете.Потому что в нашей жизни полно чудес.И сегодня день такой чудесный,и гости у вас такие удивительные,и урок волшебный.
-Ребята,а каким должен быть урок?(ответы)
-Как вы думаете,что мы будем делать на этом уроке?(учить новое,читать, рассказывать,отгадывать)(вывешиваю карточки на доске)
-Правильно,ребята!Но для того,чтобы все задуманное получилось,мы не должны ждать чуда – а возьмем и начудим себе сами что-нибудь чудесное.Вы мне поможете?Нам нужно запомнить волшебные слова:











3 коментарі: